Naar hoofdinhoud gaan
✓ Gratis verzending vanaf €49* ✓ Betaal gratis achteraf met Klarna! ✓ 30 dagen niet goed, geld terug!
Zoeken

Bestellen, betalen & bezorgen

Bestellen

Verwijder de cookies van je internetbrowser. Dit doe je als volgt:

Internet Explorer 

Open Internet Explorer. Je verwijdert de cookies en tijdelijke internet bestanden door de toetsen ctrl + shift + delete tegelijk in te drukken. Bij ‘Browsergeschiedenis’ klik je op ‘Verwijderen’. Als dit niet helpt, dan ligt het aan de beveiligingsinstellingen. Je wijzigt dit via het menu ’Extra/internetopties/tabblad beveiliging/aangepast niveau’. Kies dan voor de optie ´Normaal´.

Google Chrome 

Open Google Chrome. Druk de toetsen ctrl + shift + delete tegelijk in. Vink "cookies" en "Gecachte afbeeldingen en bestanden" aan en wis deze vervolgens door op 'Browsegegevens wissen' te klikken. Als dit niet helpt, dan ligt het aan de beveiligingsinstellingen. Je wijzigt dit opnieuw via de instellingen. Onder ‘Netwerk’ klikt u op 'Proxyinstellingen wijzigen'. Klik vervolgens op tabblad 'Beveiliging'. Klik op 'Aangepast niveau'. Tenslotte kies je bij 'Instellen op' voor 'Normaal'.

Sluit de browser hierna volledig af. Met deze wijziging wordt de korting wel verwerkt. 

Nee, je kunt ook als gast bestellen.

Wil je wel een account, maar heb je deze nog niet? Maak 'm dan hier aan. 

Na het voltooien van je bestelling in de webshop zie je op je beeldscherm een bevestiging. Daarbij ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging in je mailbox. Zo weet je zeker dat wij je bestelling in goede orde hebben ontvangen. Heb je geen bevestigingsmail gekregen? Controleer dan of deze per ongeluk in je SPAM-mailbox is terechtgekomen.

Geen bevestigingsmail gekregen? Neem dan contact op met onze klantenservice via WhatsApp van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 22:00 uur of van dinsdag t/m vrijdag van 11:00 tot 14:00 uur telefonisch via het telefoonnummer 085 - 06 00 892. Stuur je ons liever een e-mail? Dat kan naar info@cosmeticessentials.nl

Binnen enkele minuten na het voltooien van je bestelling in de webshop ontvang je een bevestiging in je mailbox. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan of deze per ongeluk in je SPAM-mailbox is terechtgekomen.

Geen bevestigingsmail gevonden? Neem dan contact op met onze klantenservice via WhatsApp van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 22:00 uur of van dinsdag t/m vrijdag van 11:00 tot 14:00 uur telefonisch via het telefoonnummer 085 - 06 00 892. Stuur je ons liever een e-mail? Dat kan naar info@cosmeticessentials.nl.   

Soms kan het voorkomen dat onze mails zoals orderbevestigingen of afhaalbewijzen niet aankomen. Dit komt omdat het geautomatiseerde mails zijn die jouw e-mailprovider mogelijk als SPAM of ongewenste mail beoordeeld waardoor het niet aankomt of in je SPAM-mailbox belandt.

Jouw bestelling in de webshop kun je annuleren of wijzigen zolang hij nog niet bevestigd en betaald is.

Heb je de bestelling wel bevestigd en betaald? Dan is annuleren niet meer mogelijk. Na ontvangst kun je de bestelling wel terugsturen naar onze webshop.

Hier vind je alle informatie om jouw bestelling op de juiste wijze te retourneren.

Betalen

Vanaf een bestelwaarde van €49,- is de verzending binnen Nederland & België verzekerd & helemaal gratis!

Is de bestelwaarde lager dan €49,- dan betaal jij slecht €5,55 voor verzenden binnen Nederland en €6,55 voor verzenden naar België.

*Een korting geldt vanaf de adviesprijs en is niet geldig in combinatie met andere kortingsacties. Als er meerdere acties tegelijkertijd zijn, profiteer je automatisch van de hoogste korting.

De adviesprijs is de prijs die de fabrikant of leverancier stelt als aanbevolen verkoopprijs voor het product. Bij aanbiedingen ontvang je de korting over de adviesprijs.

Het te betalen bedrag zie je nadat je het product in jouw winkelmandje hebt gedaan. Daar zie je de adviesprijs en de prijs die je moet betalen.

Een korting geldt vanaf de adviesprijs en is niet geldig in combinatie met andere kortingsacties. Als er meerdere acties tegelijkertijd zijn, profiteer je automatisch van de hoogste korting.

De adviesprijs is de prijs die de fabrikant of leverancier stelt als aanbevolen verkoopprijs voor het product. Bij aanbiedingen ontvang je de korting over de adviesprijs.

Een bestelling in de webshop kun je betalen met: 

MasterCard

Visa

iDeal

PayPal

Klarna

Met al deze betaalmethoden kun je gegarandeerd veilig betalen.

Bezorgen

Leuk dat je een bestelling in onze webshop hebt geplaatst! Je hebt hier per e-mail een bevestiging van ontvangen. Zodra het pakketje ons sorteercentrum heeft verlaten, ontvang je een Track & Trace code per e-mail. Hiermee kun je jouw bestelling volgen.

Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan de e-mail met de Track & Trace code af te wachten. Let op, het is mogelijk dat de e-mails terechtkomen in jouw postvak voor ongewenste e-mails/SPAM. Controleer dit postvak dus ook als je de e-mail(s) niet hebt ontvangen.

Als je niet thuis bent geeft de bezorger je bestelling bij de buren af. In totaal doen we één afleverpoging. Kunnen we je pakketje niet afleveren, dan wordt je bestelling naar een PostNL locatie gebracht. 

Heb je gekozen voor bezorging aan huis of op een ander adres in Nederland? Dan levert PostNL je bestelling direct bij jou. Je pakketje wordt van dinsdag t/m zaterdag bij jou afgeleverd tussen 09.00 uur en 22.00 uur.

Als je niet thuis bent geeft de bezorger je bestelling bij de buren af. Kan het pakketje ook niet naar de buren, dan proberen wij het de volgende dag nogmaals te bezorgen. Je ontvangt daar een melding van in de PostNL App. Tot 22:00 kun je wijzingen doorvoeren. Je krijgt geen briefje meer in de brievenbus. 

Kies een ander bezorgmoment (tijdsvak van 2 uur);Verplaats het bezorgmoment naar de avond (extra kosten €1,95);Wijzig het afleveradres naar een PostNL locatie. 

In totaal doen we twee afleverpogingen. Lukt het dan ook niet, dan wordt je bestelling naar een PostNL locatie gebracht.

Heb je de Track & Trace-code van jouw bestelling? Volg jouw pakketje door deze code in te typen op de website van PostNL. In verband met drukte rondom Black Friday duurt het mogelijk 72 uur langer tot er meer informatie te zien is in de track&trace-code van de bezorgdienst. Is de informatie in de track&trace al langer dan 72 uur niet bijgewerkt? Neem dan contact met ons op. 

Zolang je je bestelling nog niet bevestigd en betaald hebt, kun je hem annuleren of wijzigen. Heb je de bestelling al bevestigd en betaald? Dan is wijzigen of annuleren niet meer mogelijk.

Wanneer je bestelling niet in ontvangst kan worden genomen, wordt deze naar ons teruggestuurd. Zodra wij je bestelling hebben ontvangen, boeken wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug op het rekeningnummer waarmee je hebt betaald.

Dat is mogelijk. Geef hiervoor een ander afleveradres op in het bestelproces.

Let op: het opgeven van een ander afleveradres kan alleen als je de bestelling nog niet hebt geplaatst. 

Voor de bezorging van online bestellingen werken wij samen met PostNL. Daarbij zijn wij gebonden aan de vaste bezorgtijden die PostNL hanteert: van dinsdag t/m zaterdag tussen 09.00 uur tot 22.00 uur. Je kunt dus niet zelf bepalen op welk moment je bestelling wordt afgeleverd. Wel kun je aangeven op welk adres je bestelling moet worden bezorgd.

Heb je het pakketje niet ontvangen? Vanaf nu informeert PostNL je digitaal over jouw bestelling. De pakketbezorger levert het pakket gewoon af bij de buren óf bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Volg de track&trace-code om op de hoogte te blijven van waar het pakketje precies is. Je krijgt ook een e-mail met meer informatie én je kunt in de PostNL-app zien waar het pakketje is. Hier lees je er meer over!

Hebben je buren jouw pakket ook niet ontvangen en is het nog onduidelijk waar het pakketje is? Neem dan contact op met onze klantenservice via WhatsApp van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 22:00 uur of van dinsdag t/m vrijdag van 11:00 tot 14:00 uur telefonisch via het telefoonnummer 085 - 06 00 892. Stuur je ons liever een e-mail? Dat kan naar info@cosmeticessentials.nl.   

PostNL bezorgt onze bestellingen van dinsdag t/m zaterdag tussen 09.00 en 22.00 uur.

Heb je de Track & Trace-code van jouw bestelling? Volg jouw pakketje door deze code in te voeren op de website van PostNL

In verband met drukte duurt het mogelijk 72 uur langer tot er meer informatie te zien is in de track&trace-code van de bezorgdienst. Is de informatie in de track&trace al langer dan 72 uur niet bijgewerkt? Neem dan contact met ons op.

PostNL bezorgt onze bestellingen van dinsdag t/m zaterdag tussen 09.00 en 22.00 uur.

Zodra jouw bestelling wordt verzonden, sturen wij je een e-mail met een Track & Trace code. Hiermee kun je het pakket volgen op de website van PostNL.

Als je niet thuis bent geeft de bezorger je bestelling bij de buren af. Kan het pakketje ook niet naar de buren, dan proberen zij het de volgende dag nogmaals te bezorgen. Je ontvangt daar een melding van in de PostNL App. Tot 22:00 uur kun je wijzingen doorvoeren. Je krijgt geen briefje meer in de brievenbus. 

Tijdens het wijzigen van de bezorging heb je de volgende opties:

Een andere bezorgdag kiezen (tijdsvak van 2 uur);

Het bezorgmoment verplaatsen naar de avond (extra kosten 1,95 euro);

Het afleveradres wijzigen naar een PostNL locatie (een ander postadres is niet mogelijk). Ben je de komende dagen helemaal niet thuis? Kies dan voor deze bezorgoptie.

Klik hier om de PostNL locaties bij jou in de buurt te bekijken. Bij ieder afhaalpunt staan de openingstijden.

Je winkelwagen

Je winkelwagen is leeg.
Klik hier om verder te winkelen.
Bedankt voor je bericht! We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Bedankt voor je inschrijving! Bedankt. Wij zullen je op de hoogte brengen wanneer het beschikbaar is! Het maximum aantal items is al toegevoegd Er is nog maar één item over om toe te voegen aan de winkelwagen Er zijn slechts [num_items] items over om toe te voegen aan de winkelwagen