Klantenservice
Onze klantenservice is te bereiken via WhatsApp van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 22:00 uur of van dinsdag t/m vrijdag van 12:00 tot 14:00 uur telefonisch via het telefoonnummer 085 - 06 00 892. Stuur je ons liever een e-mail? Dat kan naar info@cosmeticessentials.nl.
Wij proberen je zo snel en zo goed mogelijk te woord te staan. Vanwege drukte zijn wij soms minder goed bereikbaar dan je normaal gesproken van ons gewend bent maar ook in deze bijzondere tijden doen wij ons best om je zo spoedig mogelijk te woord te staan!
Neem contact met ons op via de volgende mogelijkheden:
WhatsApp
Onze klantenservice is te bereiken via WhatsApp van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 22:00 uur.
E-mail
Heb je een klacht, vraag of opmerking? Stuur dan een e-mail naar info@cosmeticessentials.nl.
Telefonisch
Onze klantenservice is van dinsdag t/m vrijdag van 12:00 tot 14:00 uur telefonisch bereikbaar via 085 - 06 00 892 (lokaal tarief).
Alle informatie over je bestelling vindt je op de pagina bestellen en bezorgen.
Alle informatie over de bezorging van je bestelling vindt je op de pagina bestellen en bezorgen.
Alle informatie over het ruilen van je product(en) vindt je op de pagina ruilen en retourneren.
Alle informatie over het retouren van je bestelling vindt je op de pagina ruilen en retourneren.
Als je een product beschadigd of defect hebt ontvangen verzoeken wij je vriendelijk om een e-mail te sturen naar info@cosmeticessentials.nl met de volgende informatie:
• het desbetreffende bestelnummer;
• een duidelijke beschrijving van de beschadiging of het defect aan het product;
• één of meerdere foto's van de staat waarin je jouw bestelling of product hebt ontvangen, om het defect of de schade te bewijzen. De beschadiging of het defect moet op ten minste één foto duidelijk zichtbaar zijn.
Na ontvangst van de foto's bieden wij je zo spoedig mogelijk een passende oplossing.
Als je ontvangen bestelling incompleet is, adviseren wij je om een e-mail te sturen naar info@cosmeticessentials.nl met als onderwerp 'Bestelling incompleet'.
Vermeld hierbij het betreffende bestelnummer en wij doen zo spoedig mogelijk onderzoek naar jouw incomplete bestelling.